Meu ne

10 september 2016 - tp. Đà Lạt, Vietnam

10sept

On our way to Dalat.
8 sept kwamen we aan in Meu Ne, het hostel was niet zo best. We deelden een kamer met 10 andere personen. Ik moest even wennen aan zo weinig privacy.
Het zwembad was daarin tegen fantastisch & het barpersoneel vriendelijk. Het eten was heerlijk, we ontbeten met yoghurt, fruit, koffie. Hier overleefden we 2 avondjes, met cocktails, leuke mensen en spelletjes. Morgens deden we een duik in het zwembad.
De eerste dag in Meu Ne lagen we bij het strand, wat heel dicht bij het hostel zat & we deden een tour waar we o.a. van zandduinen af zouden glijden met een plastic sleetje. We ontmoeten twee Nederlands sprekende jongens, die we later ook weer tegenkwamen bij het hostel.
Onderweg zagen we veel meer, we stopten bij mooie uitzichtpunten, liepen door een beek met prachte rode rotsen om ons heen, even later hebben we met een quad door hele hoge duinen gecrost, heel vet!! Toppunt van de dag! Ik kreeg een privé ritje van een van de personeelsleden omdat we helaas gestrand waren in een kuil ;)
Bij terugkomst plonsden we in het heerlijke zwembad, volleybalden en aten chicken kebab
Ik begin aardig te wennen aan de totaal andere cultuur. Zoals als dat je overal je schoenen uit moet doen, er geen wc papier door de wc gespoeld mag worden etc etc
We zijn nu in Dalat, op naar de volgende avonturen!!

1. Mariannebeleeft:
    11 september 2016
    Renske vertelde mij zojuist dat ze spijt had van het plaatsen van deze foto's. Gelukkig maar...
  2. Dineke:
    14 september 2016
    stoer zeg op die quad ! mooi weer en blauwe luchten.
    gelukkig is het hier nu ook 30 graden.
    groetjes
  3. Henny:
    17 september 2016
    Begrijp de spijt Marianne, vooral die éne sliert..... En dan nog rimpels.... Ben toch erg blij dat ze dit SAMEN met jou mag meemaken!!